tisdag 27 september 2011

Dålig bloggare

Det är bara att erkänna - jag är en dålig bloggare! Inte ens ett inlägg i månaden lyckas jag få till :-)
Dagarna rullar på i en rasande fart, snart är det jul!
Ammi och jag har börjat på rallylydnadskurs. Det är riktigt kul! Senare hoppas jag vi får gå fortsättningskurs i agility. Hoppas den blir av!
En helg i augusti var vi till Tina i Lingbo och prövade på vallning. Intruktör var Christina Andersson. Det var jätteroligt men oerhört regnigt och blött. Ammi var väl mest intresserad av fårbajset i början men sen började hon komma igång. Får se om vi kan komma iväg nåt mer i höst.
Jag är väldigt dålig på att fota också men några bilder kommer här:

Blöt Ammi i soffan

Vallning i Lingbo







Trötta vovvar

Favortiplatsen

Yassi
Ha en bra dag! Ska försöka uppdatera här lite oftare framöver :-)

4 kommentarer:

  1. Vad kul att få höra lite av dej. Bra bilder också, blöta vovvar i soffan känns igen. Du är också aktiv utav bara den ser jag, bara en annan som är lat.
    Ha en bra vecka.
    Sonja o flickorna.

    SvaraRadera
  2. Åh så roligt med en uppdatering ;-).
    Härliga bilder på blöta underbara lurvtjejer.
    Sovplatsen i trappen ser väldigt bekväm ut ;-) vår Jessie älskade att sova i trappen :-) så det var till att ha koll när man gick i trappen så inte hon låg och sov där.
    Yassi har fått rulla ihop sig till en liten boll så Ammi får vräka ut i i soffan :-).
    Duktiga ni är som träffat fåren och börjat på rallykurs... jag och Sonja vi hör till den lata skaran av mattar ;-).
    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  3. Det är inte så konstigt att du inte bloggar så ofta... så mycket aktiviteter som ni är ute på! ;) Fina bilder på tjejerna. Ser inte så skönt ut i trappan, men Ammi verkar gilla det! Ha det så bra och njut av hösten! Kram

    SvaraRadera
  4. Nu kan jag kommentera igen, har haft problem med era sorters blogg......
    Vallningen ser jättefin ut, kanske dags för ett test? :o))

    Kram om flickorna från oss i lidhult.

    SvaraRadera