måndag 22 mars 2010

Syskonträff

Igår var vi till Grängesberg och träffade några av Ammis syskon - Safir, Ludde och Snobben. Det var verkligen kul tyckte både jag och Ammi. Ludde och Snobben har vi ju inte sett sen dom var små bäbisar och bodde kvar hos mamma. Nu var det ju stora snygga killar som var väldigt intresserade av Ammi och inte undra på det, hon har precis börjat löpa :-) Jag hade inte en tanke på att det var på gång (hon är ju liiiiten ju) men igår började vi ju ana och mycket riktigt, så var det.

Snobben tycker Ammi luktar intressant

Safir, Ammi och Snobben

En hög med bruna och en svart

Ludde-pudde

Snobben, Ammi och Safir

Amsi-pamsi söthunden :-)

Tack för igår alla det var jättetrevligt och gott med fika på slutet!

6 kommentarer:

  1. Tack för igår det var så jätte roligt att träffa er.
    Så roligt att se glädjen hos lurvarna när de fick träffa varandra.
    Ja ha jag förstod nog att det var löp på gång ;-).
    Onyx har också börjat att löpa så nu är det snart bara "stora" juveler.
    Jag hoppas att Safir också kommer igång snart.
    Ha det bra så ses vi snart igen :-).

    SvaraRadera
  2. Fina bilder från er träff! Det ser så härligt ut när de springer och leker tillsammans. Soya är i slutändan av löpet nu, och det känns skönt. Hon har varit lite slö och tråkig, men nu verkar det vända. Så söt hon är Ammi på sista bilden! Ha det så bra!

    SvaraRadera
  3. Det var så roligt att träffa er. Ammi blev verkligen uppvaktad av killarna från Ludvika.
    Det är så härligt att se juvelerna tillsammans. Jag tror Topzie och Teddy var den perfekta blandningen. Alla är så fina. Framför allt mentalt vilket jag tycker är det viktigaste.
    Vi ses snart igen i ABB hallen
    Ha det gott så länge

    SvaraRadera
  4. Håller med dig, det är ju bara små bebisar, dom ska inte löpa nu ju.... ;o)
    Men hemskt söta är dom allihopa, och jag ser knappt skillnad på dom bruna systrarna.
    Ha det gott och vi skickar en kram till Ammi

    SvaraRadera
  5. Önskar er en skön semester!!

    SvaraRadera
  6. Glad påsk önskar hela gänget i lidhult, till er alla.
    ge Ammi en stor kram från oss.

    SvaraRadera